The clothing brand Stone Monkey, that was developed by DMM, and took inspiration from the film by the same name featuring Johnny Dawes, is showing signs of being re-launched, this time by Johnny himself. Through the new-look brand, Johnny is hoping to communicate some of the original meaning of the ´Stone Monkey´, which, according to Johnny, derives from an old Indian folktale of a mischievous monkey that comes good. Will history repeat itself?
Climbing.de ist eine der ältesten deutschsprachigen Bergsportseiten im Internet.
Seit 1998 präsentiert Inhaber Martin Joisten, dessen Texte und Bilder in zahlreichen nationalen und internationalen Publikationen zu finden sind, aktuelle Informationen aus der Welt des Bergsports.
Seit 1998 präsentiert Inhaber Martin Joisten, dessen Texte und Bilder in zahlreichen nationalen und internationalen Publikationen zu finden sind, aktuelle Informationen aus der Welt des Bergsports.
Kontaktieren Sie uns: info@climbing.de
BELIEBTE SCHLAGWÖRTER
adidas ROCKSTARS
Big Wall
Boulder Europameisterschaften
Bouldern
Boulder Weltcup
Boulderweltcup
Buch
Clean Climbing
Deutscher Bouldercup
Deutscher Leadcup
Deutscher Leadcup Jugend
Eisklettern
Eiskletterweltcup
El Capitan
EpicTV
Expedition
Free Solo
HardMoves
International Mountain Summit
Interview
ISPO
Kletterführer
Klettersteig
Lead Weltcup
Melloblocco
Mixed
Naturschutz
Outdoor Messe
Podcast
Powerquest
Pressemitteilungen
Ratgeber
Reel Rock Film Tour
Risk'n'Fun
Rock Master
SAAC
SAAC Climbing Camp
Skibergsteigen
Soul Moves
Speed Climbing
Stadtmeisterschaften
Training
Vortrag
Weltmeisterschaften Boulder
Weltmeisterschaften Lead
© Copyright 1998 - 2019 Climbing.de by Martin Joisten